Що таке заправка картриджів

Що таке заправка картриджів

 Що таке заправка картриджів?

Виробники друкарського обладнання отримують дохід в основному з продажу витратних матеріалів. Оригінальні картриджі коштують досить дорого. Якщо персональний лазерний принтер коштує в середньому 4000 грн, оригінальний картридж до нього варто близько 2500 грн. На кожні дві-три пачки паперу, купувати новий картридж - дуже дороге задоволення.

Для того, щоб заощадити на друку люди навчилися заправляти картриджі. Заправка картриджа коштує в середньому 130 грн. Більшість людей думають, що заправити картридж - це дуже просто. Досить просвердлити отвір для заповнення порошку і все буде працювати. Є моделі картриджів, які приблизно так і заправляються, але їх дуже мало. Проте, картридж заправлений подібним способом, може не працювати належним чином. Зрештою, якщо ваш картридж не очистити ретельно від залишкового тонера, ймовірно, що в кращому випадку ви побачите сірий фон і плями на друку.

Якісна заправка картриджа відбувається в кілька етапів:

• Діагностика картриджа, друкується тестова сторінка. Це дозволяє визначити наступні кроки - необхідність заправки або відновлення;

• Акуратна розбирання картриджа;

• Очищення картриджа і бункера відпрацьованого тонера;

• Очищення ракеля, лез дозування, полірування вала первинного заряду і магнітного вала , очищення фотобарабана;

• Картридж заповнюється тонером, барабан посипають спеціальної стартовою пудрою;

• Змащуються шестерні, перевіряються всі ущільнювальні леза, картридж збирається;

• Друкується тестова сторінка. Якщо все добре, картридж упаковується в повітряно-бульбашкову плівку і чорну непрозору плівку і віддається клієнту;

Що таке відновлення картриджа?

У процесі роботи, багато деталі картриджа піддаються зносу - це неминуче. Переться поверхню фотобарабана , з'являються борозни на валу первинного заряду, зношується леза дозування і так далі. Дефекти можуть з'явитися в середньому через дві-три заправки , коли ресурс деталей вичерпаний. Іноді, картридж витримує більше заправок до ремонту, кому як пощастить. Ремонт картриджа з подальшою його заправкою і називається відновленням. Які симптоми сигналізують про необхідність ремонту картриджів для лазерних принтерів?

• принтер друкує з смугами;

• принтер друкує з точками на аркуші;

• при друку на аркуші залишається темний фон;

• зображення на відбитку двоїться;

• принтер друкує блідо;

• з картриджа прокидається тонер;

• принтер маже по краю листа;

Відновлення картриджів для лазерних принтера - це комплекс робіт

Який включають в себе діагностику картриджа , очистку відпрацьованого тонера , заміну фотобарабана , при необхідності змінюється магнітний вал, вал первинного заряду, ущільнювальні леза, ракель, леза дозування, втулки, все, що потрібно, а також заправка. Після відновлення, ваш картридж буде друкувати як новий. Ми зробимо все, що необхідно для досягнення цього результату. Як і в разі будь-яких ремонтних робіт, на відновлення картридж клієнту дається гарантія

Якщо заправити картридж будинку?

Багато людей вважають за краще заправляти картриджі самостійно або що-б інженер приїжджав на місце. Чим це погано? Заправляючи картридж самостійно ви будете економити в середньому 40 грн .. Тонер , що Ви засинаєте в картридж неминуче розпорошується в повітрі, і ви дихаєте ім. Його частинки настільки малі, що вони можуть проникати через поліетиленовий пакет. Не кажучи вже про одяг, шкірі і очах. Тонер є канцерогеном, дихати їм вкрай шкідливо. Заощадити на ваше здоров'я чи ні - це особисто Ваш вибір. Але наша компанія не рекомендує заправляти картриджі в житлових і робочих приміщеннях без захисного одягу (гумові рукавички, комбінезони, респіратори, захисні окуляри). Ми дбаємо про здоров'я наших інженерів і здоров'я клієнтів. Таким чином, ми використовуємо сучасне обладнання для заправки і щільну упаковку картриджів, щоб мінімізувати контакт з тонером.

Чому ми заправляємо картриджі дешевше?

Заправити картридж в Києві - не проблема. Але ціна і якість різних організацій різний і не дарма. Чому у нас дешевше, ніж у інших? По-перше, більшість компаній, які надають послуги із заправки картріджів наші оптові клієнти. Відповідно, ми маємо високу якість витратних матеріалів для заправки картриджів значно дешевше. По-друге - не кожна компанія може дозволити собі утримувати кваліфікованих робітників. Це вимагає великої потік багатьох постійних клієнтів, чия довіра може бути отримано, тільки виконуючи якісну роботу.

Чому ми заправляємо якісно?

Давайте розберемося що необхідно для якісної заправки картриджів?

Це просто:

• Необхідний досвідчений, відповідальний інженер, який знає свою справу;

• Необхідний якісний тонер, пилосос для тонера, набір інструментів і бажано заправна станція. Без всього цього якісно заправити картридж практично не можливо;

• Дуже важливо, контролювати якість виконуваних робіт. Для цього у нас є відділ контролю якості який забезпечений парком техніки для тестування більшості популярних моделей картриджів;

• У нас працюють кваліфіковані інженери з досвідом роботи не менше трьох років. Через це, рідко з'являються проблеми з картриджем, заправленими у нас;

• Ми ніколи не економимо на якості і кількості використання витратних матеріалів. Ми купуємо тільки ті витратні матеріали якість яких перевірено багаторічним досвідом. На вашу техніку експериментувати ні;

Як довго відбувається Заправка картриджів або відновлення?

Якщо картридж ви принесли в наш офіс, Заправка займає 10-15 хвилин . Відновлення картриджа займає 15-25 хвилин. Дуже рідко, це займає більше часу. Це буває у випадках, коли необхідно замовляти витратні матеріали, яких немає на нашому складі.

Ми дорожимо своєю репутацією. Таким чином, на послуги, які ми надаємо даємо гарантію.

Ми гарантуємо, що:

• Для вашого картриджа використовуються високоякісні видаткові матеріали;

• Картридж віддрукує не менш сторінок, ніж заявлено його характеристиками;

• Картридж буде друкувати без дефектів таких як смуги, де стоїть крапка. д.;

Якщо у вас виникли проблеми після заправки у нас? Ми готові усунути несправність безкоштовно, Вам необхідно лише надати картридж і чек про оплату. Також, на картриджі повинні бути збережені наші пломби і наклейки. Навіть якщо у вас є досвід роботи з нашою компанією і ви залишалися незадоволені - дайте нам можливість реабілітуватися. Наша компанія щодня покращує якість обслуговування. Ми готові йти назустріч кожному клієнту.

Якщо у вас виникли якісь питання, просто подзвоніть (044) 205-54-25.

http://cms-joomla-help.com/